Veelgestelde Vragen

Hoe maak ik een afspraak in onze residentie/instelling?

Dit kan via telefoon/gsm of via mail. Neem met ons contact op via de gegevens in ‘contact’.

Kan ik ook particulier bestellen?

Dat kan uiteraard. Wij beschikken over een ruim magazijn aan de rand van de stad Antwerpen. U bent daar van harte welkom om te komen passen, uiteraard na afspraak. Indien u schoeisel wenst te bestellen via postverzending dan vragen wij u eerst om het verschuldigde bedrag + verzendingskosten (ca. € 8,80-) te storten op ons rekeningnummer. Wij sturen na ontvangst hiervan het gevraagde schoeisel op. Zendtijd: ongeveer 48 uur. Gelieve contact met ons op te nemen.

Beschikken jullie over een winkel?

Nee, enkel over een groot magazijn in het Antwerpse waar u na afspraak terecht kan.

Hoe gaan jullie precies te werk tijdens zo’n verkoopsnamiddag?

Wij arriveren met onze stock in jullie residentie/instelling zo’n 3 kwartier voor aanvang. Per model stallen wij 1 maat uit op een tafel. Aangezien we toch een 60-tal modellen meebrengen, vragen wij voldoende ruimte en 8-meter tafels. De rest van onze maten zitten in 6 grote karren, welke we mee binnen rijden. Personen die beslist hebben krijgen hun gekregen paar meteen mee naar huis. Wijzelf vinden het zeer belangrijk om persoonlijk bij iedereen onze fiat te geven. Omruilingen kosten onze klanten al snel een pak extra geld aan verzendingskosten, en daar willen wij hen van gespaard houden.

Kan ik voor mezelf of anderen in mijn omgeving ook aanwezig zijn tijdens een verkoop?

Uiteraard! Check even onze kalender op deze website en neem contact met ons op voor verdere informatie.

Wat zijn de wasinstructies voor de wasbare pantoffels?

Wij garanderen dat deze pantoffels tot 200 wasbeurten kunnen verdragen. Wassen op kort programma op 30 ° à 40 °C en met vloeibaar wasmiddel, bij voorkeur in een waszakje. Velcro’s gesloten laten gedurende het wasprogramma. Aan de lucht laten drogen en uiteraard NOOIT in de droogkast steken.

Staan jullie ook op markten?

Neen, daar proberen we ons toch van te onderscheiden. Tijdens onze verkoopsnamiddagen kunnen we perfect professioneel advies bieden en tijd maken voor onze klanten in een rustig - en voor hen -vertrouwd kader.

Hoe zit het met de betaling?

Er kan ter plaatse cash, via Bancontact of Payconiq betaald worden. In de meeste WZC’s kan er ook betaald worden via het factuur van de resident(e). In alle gevallen krijgt u het gekozen paar schoeisel meteen ook mee.

Worden gekochte goederen na aankoop eventueel terug genomen?

Neen, zoals bij geen enkele andere zaak nemen ook wij geen aangekochte goederen terug. De aankoop van schoeisel gebeurd steeds onder het goedkeurende oog van het dienstdoende personeel of familie/bezoekers aanverwanten. Indien de resident(e) alleen is en overgaat tot aankoop zullen wij steeds iemand in de nabije omgeving raadplegen of dit kan/mag of niet. Ruilen kan eventueel wel of wij geven bij terugname een aankoopbon voor dezelfde waarde in de plaats, zodat de persoon in kwestie in de nabije toekomst iets anders kan kiezen.'